Monday, February 11, 2013

اعتراف خامنه ای به تقلب در انتخابات !

احتمالاً از قول جواد کریمی مقدس از نمایندگان مجلس نهم شنیده اید که خامنه ای در دیدار خصوصی به محمود احمدی نژاد و علی لاریجانی هشدار داده تا اختلافات را پایان دهند و گفته است: "اگر در قیامت خداوند از من بپرسد چه کردی؟ من می‌گویم که کسی جز این‌ها را نداشتم." با کمی دقت در نوع بیان خامنه ای می توان دو مضمون را دریافت : یکم اینکه او خود را مسئول و ولی نعمت و خدای همه این خلائق می داند ( که البته شک دارم که دیگران هم، چون او چنین احساسی داشته باشند و خامنه ای را مولا و سرور خود بدانند ) و دوم و مهمتر اینکه او چرا می خواهد پاسخگوی " خداوند " در قبال عملکرد امثال احمدی نژاد و لاریجانی باشد ؟ مگر نه اینکه - حداقل بصورت رسمی هم که شده - اینها منتخب مردم هستند و مسئولیت کارهای نابخردانه شان در بدترین حالت با مردم انتخاب کننده است ؟ اینکه خامنه ای می گوید کسی غیر از اینها را نداشتم یعنی چه ؟ آیا این نوعی اعتراف ناخواسته به این حقیقت نیست که اینها را من آورده ام و من انتخاب کرده ام ؟ آیا این گفته خامنه ای مؤید رسمی وجود تقلب در انتخابات نیست ؟ آیا منظور این نیست که انتخابات فقط برای تبلیغات بوده و نهایتاً مکنونات قلبی خامنه ای از آن بیرون می آید ؟ آیا انتخابات برگزار شده در جمهوری اسلامی فقط و فقط برای حفظ ظاهر و خالی نبودن عریضه نیست ؟

No comments:

Post a Comment